eBook “Zendingscoaching” uit!

eBook De kerk bereikt de wereldWat is een zendingscoach? Ik ga dat niet in detail hier uit de doeken doen, want daar is nu juist het boekje hiernaast voor geschreven. Maar een glimp kan ik er wel van oplichten. Het idee achter dit traject komt hier op neer. Vaak gaan zendingswerkers naar een zendingsorganisatie en vragen of ze kunnen worden uitgezonden. De gemeente heeft daar heel vaak niet veel invloed op, laat staan dat ze er over nadenken waar de zendingswerker uit hun gemeente naar toe gaat. In dit boekje wordt een lans gebroken voor het feit dat zendingswerk in de gemeente begint. Daar wordt gebeden voor de werker, is ondersteuning op allerlei vlak, daar is men betrokken bij een bevolkingsgrond of een gebied. De zendingsorganisatie is nog steeds van groot en onmisbaar belang, maar het initiatief zou in de gemeente moeten liggen. Dat maar ik mij sterk voor in dit boekje.

Ik hoor graag wat je van dit boekje vindt. Wil je er over door praten, dan kan dat ook. Laat een berichtje achter en ik kom erop terug.

Het boekje is te downloaden via deze link! 

Geef een reactie

